Hvad er telemarketing? Læs mere her

28 January 2021
Astrid Pedersen

editorial

Vi kender alle sammen det irriterende telefonopkald, hvor en uinspirerende sælger prøver at prakke os et abonnement, en tjeneste eller en vare på. Derfor har telemarketing ikke det bedste ry, hverken som erhverv eller som marketings- eller salgsredskab.

Men faktisk er der meget mere i telemarketing end koldt kanvas salg. Telemarketing kan sagtens være et fremragende redskab når det handler om salg eller promovering af et produkt eller af en service. Det er blot et spørgmål om at vælge den rette aktør når du er i markedet efter solide telemarketing ydelser. Og er det tilfældet kan du roligt læse med i det følgende.

Telemarketing – en bred, dog specialiseret, disciplin

Du forbinder måske mest af alt telemarketing med oven for nævnte halvhjertede forsøg på at sælge, som i de fleste tilfælde blot resulterer i irritation hos modtageren og stress og nedtrykthed hos den stakkels telemarketing medarbejder.

Men hvis din plan for telemarketing er korrekt tilrettelagt og udført af dygtige og rutinerede telemarketing folk vil både du og dine leads faktisk kunne få noget ud af den. Du skal blot finde de rette samarbejdspartnere som kan hjælpe dig med at perfektionere din telemarketing strategi.

Hvad er mødebooking og hvad er telemarketing?

Først og fremmest er det vigtigt at finde ud af hvad du ønsker som resultat af telemarketing. Skal du sælge faste produkter eller abonnementer på en tjeneste? Eller ønsker du at åbne døre, som allerede står på klem i form af leads, endnu mere så du selv får mulighed for at hive kunden i land på egen hånd?

Der er nemlig flere forskellige modeller som kan anvendes inden for telemarketing, og en af dem er mødebooking. Hos Copenhagen Telemarketing ApS finder du specialister inden for alle grene af telemarketing.

Du kan læse mere om telemarketing og mødebooking hos Copenhagen Telemarketing ApS på copenhagentelemarketing.dk

More articles